sandralevin

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av sandra levin - 9 oktober 2015 17:30

Nu sitter vi äntligen i bilen påväg upp till Tierp! Sist jag va där, var vid denna tiden på året för 13 år sedan!
Ska bli så skönt att bara komma bort & bara va, umgås med folk som står mig nära, snacka skit, äta god mat osv osv!
Slänger in en bild på oss! :D

Hörs sen!
Over and out! :*

Road trip med la familja!

Av sandra levin - 9 oktober 2015 08:47

Just nu ligger jag i sängen med en kopp hallon te & det lilla datan. Theo sitter inne i datarummet med stora datan, lättroad grabb dedär! ?
Kl 10 har vi tvätt tid, sen blir det till att packa eftersom att jag fortfarande inte har gjort det ? omg hur fan ska jag hinna med allt insåg jag precis! Aja det löser sig så småningom.
Runt 15 tiden så hoppas jag på att vi kommer iväg från bro, vilket innebär att vi kommer vara hos micke & Karin ca 15.30 & det var då de skulle åka ?
Jag hoppas! Eller nej föresten,bjag hoppas inre utan jag vet att detta kommer bli en helt underbar helg!?

Hörs sen!
Puzz & kläm

Ovido - Quiz & Flashcards