sandralevin

Alla inlägg under september 2014

Av sandra levin - 21 september 2014 21:42

Hej min vän!
Jo det är såhär, finns en anledning till att jag skriver här. Det är för att jag med 100% säkerhet vet att det är någon som tittar över din axel om du får sms eller liknande.
Men iallafall, nu ska jag försöka komma fram till det jag vill ha sagt.

Jag tycker att det är på tok för längesen vi träffades & jag saknar dig! Vi pratar inte lika mycket längre & det tär på mig. Så jag tycker att du & jag ska träffas någon dag & ta en promenad eller liknande tillsammans!
Så då är min fråga till dig, har du lust att träffas någon dag? Torsdag, fredag & lördag kan jag inte, men alla andra dagar denna vecka kan jag :)
Skicka sms när du läst detta & vet någon dag du kan!
Puss & kram min vän! :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards