sandralevin

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av sandra levin - 7 oktober 2015 20:50

Vet att jag inte skulle skriva något mer på denna blogg, men jag ångrade mig! Så nu är jag tillbaka här igen, kommer försöka börja blogga så mycket som möjligt i den mån jag kan/orkar!

 

Mycket har hänt fram tills idag, som vanligt då jag inte har bloggat så mycket senaste tiden.

Jag har förlovat mig, jag har hittat mannen jag vill leva med. Jag har blivit sams med min äldsta bror & det känns så otroligt jävla bra!

Jag ska bli faster för första gången & jag är så otroligt jävla glad över det, kan inte riktigt beskriva känslan. 

Ska förhoppningsvis börja plugga i Januari, har börjat leta hus/lgh i Dalarna då jag känner att jag vill börja på en ny bok. Kommer börja med darten igen, förhoppningsvis nu i slutet på Oktober!

 

Ja nej men det var lite uppdatering för denna gång iallafall, ses snart! 

Pözz & kläm!  

Skapa flashcards