sandralevin

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2017

Helgen!

Av sandra levin - 1 oktober 2017 22:42

Okej jag vet, har varit dålig på uppdatering men men...
Helgen har varit helt fantastisk! Har umgåtts med personer som får mig att må bra. Igår (lördag) gjorde jag klart tårtan som morsan skulle ha på sitt kalas idag, blev inte så nöjd med den då det inte gick så som jag ville.
Idag fick man kaffet serverat vid sängen, inte ofta det händer. Gick över till morsan runt 10 tiden & fikade, gästerna kom runt 13 tiden. Upp till Willys för att handla det sista till middagen som idag blev tacos! Väl hemma så var det dags att börja med middagen, kl 18 var det äntligen dags för bingo lotto! Vad jag vet nu så var det bara nitlotter jag köpte... men men...
Har haft en helt fantastisk & underbar helg med en underbar person! Snart ses vi igen?

Over and out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra levin - 3 september 2018 18:19


Idag va då Theo skulle få ta bort sitt gips & sina stift han hade i armbågen. Väl på sjukhuset så frågar vi hur det kommer gå till & de säger att de ska använda sig av ett verktyg för att dra ut de. När det efter mycket om o men fått bort gipset & pl...

Av sandra levin - 28 augusti 2018 22:00

Började med läkarbesök för Theo som gick bra, hem & fixa lunch. Ut till Ulla & äta middag. Väl hemma så var det bara att börja röja & fixa lite mer i vardagsrummet. Äntligen börjar jag bli nöjd, dock är inte allt klart än men det blir nog klart till ...

Av sandra levin - 27 augusti 2018 20:51


Usch fy & blä för måndagar! Imorse var det sjukt svårt att komma upp efter en helg med fullt på. Men det var bara att gå upp & åka till jobbet. Tur i oturen att Jocke blev hemma från jobbet idag för jag & Theo missade bussen till dagis... Trots mån...

Av sandra levin - 26 augusti 2018 21:40

Ojojoj vilken dag! Stress, stress & åter stress... Upp på morgonen efter ca 5 timmars sömn, ut till svärfar & hämta släp samt en skiva. Vid 11 tiden kommer morsan & Fredrik tillbaka med Theo, hem & fylla släpet med sånt son skulle till tippen. Över ...

Av sandra levin - 25 augusti 2018 19:28

Började morgonen med frukost hos "farmor" Ulla, åkte sedan iväg för att köpa mer reglar till projektet vi har hållt på med. Kände att jag ville ha större vardagsrum nu när jag & Jocke snart blir sambos, så vi bestämde oss för att bygga loftsäng. Fi...

Presentation


Tro, Hopp Och Kärlek!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards