sandralevin

Alla inlägg under mars 2011

Av sandra levin - 20 mars 2011 11:55

För mig är du nu ett avslutat kapitel. Jag vet att det gör ont för dig, men på något sätt är jag glad över att det blev som det blev. 


Det finns så mycket jag kan skriva om just DIG! Du får mig att skratta, du får mitt leende att finnas kvar på mina läppar, du är underbar i mina ögon. Tyvärr vet jag att det inte är samma sak för dig, men det är sånt man får stå ut med ibland, men jag hoppas iallafall på något i framtiden. Du vill bara vara vän, men jag vill mer än det!<3

Av sandra levin - 3 mars 2011 00:56

Vet inte vad jag ska göra längre. Saknar alla mina syskon på pappas sida så sjukt mycket! Det gör ont inom mig varje gång jag tänker på er och minnena tillsammans med er! Jag har förlorat er helt   Det var inte det här jag ville. Jag saknar kontakten som jag hade med er förut när jag var yngre! Jag kanske inte är som en syster för er längre, men ni kommer alltid att vara mina syskon och jag kommer alltid att älska er, spelar ingen roll vad som händer/hänt! Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Och om ni får för er att läsa detta så vill jag att ni ska veta att jag tänker på er och att jag ångrar allt som hänt mellan oss!

Ovido - Quiz & Flashcards