sandralevin

Alla inlägg under december 2012

Av sandra levin - 16 december 2012 23:55

Var ett tag sedan jag uppdaterade! Imorgon är det fullt på schemat, möte med kontakt person, jullunch i skolan och mvc! Tisdag hoppas jag på att få hämta lillebror i skolan och att han ska sova här, om han vill. Samt att packa och städa! Sover lillebror hos oss så blir det upp tidigt på onsdag och lämna honom i skolan och sen packa det sista som är kvar, för att sedan ta tåget vid 11 tiden in mot stan. Sen blir det att sitta på en buss i några timmar! Ska nämligen upp till bästaste svärmor och Rolf för att fira jul och nyår! :-D detta kommer bli ett perfekt avslut på 2012! :-D
Just nu vill jag bara att det ska bli mars! Vill ha min pojke nu! :-D<3

Av sandra levin - 2 december 2012 23:22

Har haft en helt fantastiskt födelsedag! Gick upp vid 10 tiden för att göra klart det sista på tårtan och städa. Issa kom hit vid 12.30 tiden, min fru Anja kom senare, sen kom Fredde hit oxå. Har suttit och snackat massa skol minnen och mobbat Anja! :-D gick upp till goda smaken och åt middag! Har varit så mycket skratt så att tårarna har sprutat! Avslutade dagen med en film och nu är det snart läggdags! Tack för att ni gjorde min dag Anja, Issa, Tobbelito och Fredde! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards