sandralevin

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av sandra levin - 13 oktober 2015 21:27

Kan börja med att skriva att jag använder min blogg som en dagbok. Vilket betyder att jag väljer själv vad jag vill skriva/inte skriva, jag väljer de orden jag själv anser passar bäst i just de meningarna jag skriver. 

 

Under min tonårstid så skrev jag en hel del texter om mina djupaste tankar, de texterna har jag nu sitter i en pärm. Jag kunde skriva om allt från kärlek till hur jag skulle ta mitt liv. 

Jag hade en jobbig barndom, finns en hel del fel i den. 

Men på ett sätt är jag glad för att den var jobbig, hade min uppväxt inte varit som den var så hade jag aldrig blivit den jag är. 

Finns de dagarna som jag sitter med pärmen i knät & läser mina gammla texter & tänker tillbaka på det som en gång har varit, ibland gråter jag & ibland skrattar jag.

Jag skriver inte detta för att hänga ut någon, hade jag gjort det så hade jag ändå inte orkat skriva alla namnen.

 

Jag har varit med om mycket det har jag, mer än vad de flesta tror. Det finns 2 personer som har fått läsa mina texter & som det ser ut nu så kommer jag nog inte visa mina texter för någon annan. 

Jag har gått från att vara själv destruktiv till att ha blivit mamma till en helt undebar son.

Jag förlorade kontakten med min familj på pappas sida för några år sedan, men med hjälp av min sons pappa så fick jag kontakt med de igen. Visade sig nämligen att han kände de sen tidigare & han har även vuxit upp med mina bröder.

Timmy som snart är 27 år fyllda är den av mina 4 bröder som står mig närmast, han är den som verkligem vet allt om mig.

Jag anser mig själv som en öppen person, men precis som alla andra så bär även jag på mina hemligheter.

 

Nu ska jag lägga mig ner i sängen & mysa med min fästman! 

Får fortsätta på denna story en annan dag

Puss & kram

Over and out! 

  


Pojken på bilden nedanför är min största anledning till att jag fortsätter kämpa. Utan honom så är jag inget!  

 

   

Av sandra levin - 13 oktober 2015 10:41

Nu var denna intervju klar!
Kändes bra & de lät positiva. Så nu håller jag bara tummarna på att jag får jobbet.
Får jag jobbet så kommer jag att vara en stolt djurgårdare som jobbar för djurgården från & med 1 november!
Nu ska jag hem & städa med hög musik!

Puss & kram
Over and out!

Av sandra levin - 13 oktober 2015 08:30

Då sitter man tåget påväg mot mälarhöjdens ishall för att gå på intervju som cafebiträde.
Är lite nervös & trött men men vad gör det!
Återkommer när jag är klar!

Kyss & smek

Ovido - Quiz & Flashcards