sandralevin

Alla inlägg under april 2013

Av sandra levin - 16 april 2013 07:51

Förra helgen åkte vi upp till Dalarna och tog en lång helg där uppe (torsdag-måndag). Hade jätte trevligt, Theodore fick träffa farmor och Rolf, faster, farbröder, kusiner, morfar, morbror, pappas kusin och pappas mormor :-) det var riktigt skönt att få komma hemifrån ett tag och bara ta det lugnt. Fick även se på en slakt från start, var riktigt coolt! :-)
Kommer även lite bilder. Första bilden är med morbror Timmy, andra är med morfar, tredje är med farbror thim, fjärde är med farbror thom och den femte är med faster tina och kusin Leo! :-D

...

Av sandra levin - 13 april 2013 11:30

Finns inte tillräckligt med ord för att kunna beskriva hur arg och sårad jag är pga dig! Trodde ALDRIG att du skulle göra såhär mot mig och VÅRAN familj!
Ditt beteende är bara så otroligt patetiskt och du beter dig som en 2 åring! Mitt största ? Just nu är när du ska växa upp och visa att du är äldst! Fast å andra sidan så har ju du alltid varit såhär omogen, på papper är det du som är äldst men mellan oss så här det fan jag som är det!
Som sagt, väx upp någon gång och visa att du är äldst!

Av sandra levin - 4 april 2013 09:35

Halloj alla!
Träffade min flata (Eva) igår på klubben och då säger hon att jag är dålig på att uppdatera bloggen. Ja jag håller med henne, men som sagt det har varit rätt mycket nu på slutet.
I början på februari fick vi ett datum på planerat kejsarsnitt (19 feb), den 18 feb sent på eftermiddagen får vi reda på att det är inställt pga av att hon som planerar in snitt glömde bort att fixa plats åt oss på neonatalen. Vi åkte in som vanligt den 19 för att bara göra kontroll på mvc, men det slutade med att jag blev inlagd pga början till havandeskapsförgiftning. Våran lilla prins Theodore föddes fredagen den 22 februari 09.32 han var 51 lång och vägde 4538g. Fick ligga på neonatalen i 9 dagar pga att han hade för lågt blodsocker och blev då tvungen till att ha socker dropp.
I lördags fick han träffa sin gammelmormor för första gången och även sin gammel gammelmormor, dopklänning är även fixad inför dopet, han kommer att ha samma klänning som jag hade. Första gången den användes var 18/5 1945 av gammelmormors förstfödde son :-)
Blev jätte glad då hon sa att jag får behålla den för att sedan föra den vidare i generationerna.
Troligtvis åker vi upp till Dalarna idag, jag hoppas att vi gör det! Då slipper vi sthlm i några dagar! :-D
Så ja, Eva nu har jag uppdaterat lite iallafall, kommer fortsätta uppdatera när jag får tid. Men nu ska jag fortsätta med tvätten! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards