sandralevin

Alla inlägg under november 2012

Av sandra levin - 24 november 2012 23:19

Dagen har varit bra. Dock sov man bara 4 timmar inatt, men vad gör det. Bara börja vänja sig :-P
Lillkusin sov här, han vaknade 05.45 När kl var 08.00 ringde lillebror och fråga när han kunde komma över, han kom ca 30 min efter att han hade ringt. Sen åt han lunch här, blev makaroner och köttbullar :-P
Gick över till honom sen på eftermiddagen och åt tacos, har suttit där till nu typ :-)
Tobbe är på väg hem från Eskilstuna, han har varit på tävling hela dagen, gick hemifrån ca 07.30 imorse. :-)
Juste, lilla Theodore sparkade Sebastian på örat idag oxå, men det var inte tillräckligt hårt så han märkte inte att han fick en spark! :-P

Av sandra levin - 14 november 2012 23:34

Nu var det ett tag sedan jag skrev, det har hänt mycket sen sist. Har fått bättre kontakt med min pappa och mina syskon på pappas sida, har blivit sams ned min lillasyster efter ca 3 år utan att ha pratat med varandra. Har flyttat ihop med Tobias, förlovat oss och blivit gravid. Kommer få en son som är beräknad den 10 mars, helt underbart! Brutit kontakten med min mamma helt och hållet pga att jag blev gravid och hon började snacka skit om mig och Tobbe bakom ryggen på oss. Men men, jag går inte miste om något, har andra runt omkring mig som stöttar oss!
Har fått rätt bra kontakt med min lillebrors pappa, har inte haft sån här bra kontakt med honom på flera år!
Gudmor och gudfar är redan bestämt, Anja (bästa vän) kommer bli gudmor, Konrad (Tobbes "bror" och min prins) kommer bli gudfar. Våran Theodore kommer att ha de bästa gudföräldrarna man kan tänka sig!
Så lycklig som jag är nu har jag aldrig varit, mitt liv är helt perfekt och underbart! :-D<3

Ovido - Quiz & Flashcards