sandralevin

Alla inlägg under juni 2010

Av sandra levin - 29 juni 2010 23:56

Jag orkar inte med allt jävla skit längre, orkar inte med smärtan inom mig som aldrig vill försvinna. Har nästan slutat se positiva saker, det är bara negativt i mitt huvud just nu, vill bara försvinna bort från allt och alla. Bara åka iväg och inte komma tillbaka. Vill till min farmor och min bror där uppe, vill träffa de, jag saknar de så jävla mycket. Vill att de ska komma tillbaka men det kommer de aldrig göra, därför vill jag upp till de...

Av sandra levin - 10 juni 2010 13:42

Fan vad nice, idag va det skolavslutning :D

Benny åkte till kungsängen för att vi skulle ta bussen som gick 10.45 hem till mig. Jag har nyss gjort pannkakor och han blev jätte glad ! :D

Nu sitter vi och delar på min data :P

Puss på dig hjärtat<3

Av sandra levin - 10 juni 2010 13:42

Fan vad nice, idag va det skolavslutning :D

Benny åkte till kungsängen för att vi skulle ta bussen som gick 10.45 hem till mig. Jag har nyss gjort pannkakor och han blev jätte glad ! :D

Nu sitter vi och delar på min data :P

Puss på dig hjärtat<3

Av sandra levin - 7 juni 2010 20:48

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, är bara så otroligt lycklig med dig vid min sida. Du lyser upp mina dagar. Kärlek vid första ögonkastet för oss båda<3

Hoppas på att det blir vi snart!

Ovido - Quiz & Flashcards