sandralevin

Alla inlägg under oktober 2011

Av sandra levin - 9 oktober 2011 23:42

Helgen har varit underbar. Spelade damdubbel med Sandra igår och mixdubbel med Lito. Idag spelade jag damsingel, det gick hyffsat bra faktiskt.  

Mitt i en mix match så började en låt att spelas. Chris Medina - What are words. Jag skulle precis börja kasta mina pilar när jag hör introt på den. Jag hämtar mina pilar från tavlan och när jag kommer tillbaka säger Lito "ignorera låten", men jag kunde inte. Det slutade med att det kom några tårar. Men men, sånt som händer. Just nu är det mycket som snurrar i mitt huvud, fast det är inte långt kvar tills jag har gjort det rätta valet nu!
Nej nu ska jag sova! Godnatt allesammans!      

Av sandra levin - 7 oktober 2011 16:54

Hade NO prov idag, det gick självklart skit, eftersom att jag inte hade pluggat ordentligt.  

Undra vad man ska hitta på idag då, just nu sitter man hemma och inte gör ett skit. Oskar och Lito ska in till söderbiljarden, så man kan ju inte åka till Bro och hitta på något med de  

Blir väl att sitta hemma och ta det lugnt till imorgon och tagga inför damdubbel med Sandra P och mixdubbel med Lito!     

Skapa flashcards