sandralevin

Alla inlägg under augusti 2010

Av sandra levin - 31 augusti 2010 15:09

 

Skit i mig okej?!

Jag lever mitt liv och vandrar min egna väg!

Du behöver inte gå och snacka skit bakom min rygg, vill du mig något så säg de face to face istället!

Det du gör är fegt, det är så fel att du snackar skit bakom min rygg.

Men jag orkar fan inte slösa min tid på dig!

Tyck vad du vill om mig okej!

Som sagt, jag orkar inte bry mig längre!


Av sandra levin - 30 augusti 2010 21:46

 


Jag vet inte riktig vad jag ska skriva, är helt tom på ord. Jag vill bara skrika och gråta på samma gång, men det  går inte. Allt känns så jävla skit just nu, vet inte vad jag ska ta mig till längre. Vill bara åka bort ett taag och rensa tankarna i typ 1 eller kanske 2 veckor! Fan vad skönt det skulle vara att bara få komma bort ett bra tag! Funderar på att isolera mig ett tag, men samtidigt inte, på något sätt så är det inte bra att göra de, jag hatar BUP! Btw min soc kärring kommer komma till mig nu i veckan, orkar inte med henne! :O



Av sandra levin - 12 augusti 2010 22:49

När jag är med folk så gråter jag inom mig, men i min ensamhet så rinner tårarna ner på mina kinder. Jag saknar dig, men du kommer aldrig komma tillbaka, vill bara skrika men det går inte, får inte ut allt. Det sitter fast inom mig, det vill inte komma ut, önska att du kunde vara här nu. Kommer aldrig kunna gråta mot din axel, prata med dig, höra din röst eller träffa dig. Jag hoppas vi ses snart där uppe!  Jag älskar dig bror<3

Av sandra levin - 3 augusti 2010 20:52

Ja nu va detr ett tag sen jag skrev här och mycket har hänt sen sist! Det är slut mellan mig och Benny och det känns ändå rätt bra, för det kändes inte direkt rätt när vi va tillsammans. Jag och Kim har fått kontakt igen och den känns bara så UNDERBART! Jag och Sara är osams, Lysette och Kyria har flyttat =( Jag har jobbat 3 veckor så jag hoppas på att få min lön snart! :D Idag så bokade jag en tid för att göra min andra tattoo! :D Så den 14 augusti ska jag tatuera mig! :D YeaH äntligen! Och idag har jag varit jätte duktig! Jag åt frukost för en gångs skull och sen har jag kollat på film och somnade sen kom Jojje in och väckte mig kl 6 för då skulle vi äta sen efter maten kollade jag 20 min på en film sen fick jag något ryck att jag skulle städa mitt rum och det slutade med att jag möblerade om, sen tog jag penseln och den svarta färgen, gick ner till källaren och började måla mina hyllor! Sen har jag tvättat idag oxå. Shit vad mycket jag har gjort idag! :O mer än vad jag brukar! Imorgon ska jag till Anja lämna mina saker sen åker hon och jag till Erik, sen ska jag hem till henne och sova där till på fredag, på fredag kommer hon till mig och ska sova här till på söndag. På lördag kommer lillebror och ska äta middag hos mig! :D

Ovido - Quiz & Flashcards