sandralevin

Alla inlägg den 20 april 2010

Av sandra levin - 20 april 2010 20:56

  

Hjärtat svider, knäna sviker, kinderna är svarta av mascaran. När ska allt sluta ?

Jag gråter i min ensamhet, kan inte rå för de. Orkar ingenting, skolan är åt helvete just nu, snart är det nationella och det kommer gå skit. Varför ? Kan inte allt bara vara som förut, vill inte att det ska vara såhär...

Det finns saker jag vill att du ska veta, men jag vet bara inte hur du kommer reagera. Jag säger allt till dig, det gör ont inom mig för att jag inte kan berätta för dig, inte än iallafall. Jag brukar aldrig hålla saker hemligt för dig, jag säger allt till dig. Men som jag sa "den dagen, den sorgen".

 

Tårarna rinner ner på min kind, klarar inte det här längre, saknar dig alldeles för mycket... Önska att allt kunde vara bra med det är de inte, allt är som en enda stor pannkaka...

Jag älskar dig och det vet du !

Ovido - Quiz & Flashcards