sandralevin

Alla inlägg den 5 april 2010

Av sandra levin - 5 april 2010 17:26

Torsdags : Va först i skolan, åkte till Väsby med Anja efter skolan och köpte vattenpipa, åkte till Erik, sov hos honom till på fredag :D

Fredag : Trött som fan, skulle åka från Erik 12.30 för jag skulle vara hos Lenas syster kl 14.00, blää tycker inte om henne.

Lördag : Åkte med Monica, Kim och Hector till graven och la blommor, när jag kom hem gick jag ner till hästarna och va sen ute och red barbacka ett tag :D

Söndag : Va iväg och köpte en ny data, va på ikea och handla lite, sen hem ställa sig och laga mat sen göra mig i ordning för att åka till Bro, drog till farmor en stund, höll på att börja dampa, drog till centrum på väg till centrum träffa jag lillebror, möte Fredde, Oliver och Lucas i centrum, drog hem till Fredde och rökte vattenpipa, träffade Pettersson och Stoffe på stationen sen när jag skulle hem, tog 21.45 bussen hem.

Måndag : vaknade hyfsad tid, fixade med datan, åt lunch, började packa upp kartongerna, har nu packat upp 2 st :O, nu sitter jag vid datan :D

Ovido - Quiz & Flashcards