sandralevin

Alla inlägg den 10 april 2010

Av sandra levin - 10 april 2010 13:33

Sitter hos Erik och dricker kaffe, inatt blir det att sova hos honom för att åka in tll stan imorgon och stå och köa :D

Mår skit, men det känns skönt att vara hos Erik, känner mig tryg här. Kan gråta ut om det så behövs, inte någon som sitter och klankar ner på mig, utan han hjälper mig och jag kan prata med honom om allt (även sex xD). Som vanligt så blir det säker en underbar helg tillsammans med honom :D och en bra konsert oxå :P

Ha en bra dag allihopa :D

P.S Tack för att du finns hos mig D.S

Av sandra levin - 10 april 2010 03:59

Orkar ingenting längre, vill bara gråta men kan inte, vill bara försvinna men jag får inte. Orkar inte kämpa längre, smärtan inom mig börjar ta över allt, får en känsla av att smärtan snart kommer vinna över mig. Går runt med sår i själen som aldrig kommer att läka, de såren svider hela tiden. Orkar inte känna mig sviken av folk, har blivit tillräckligt sviken i mina 16 år...

Ovido - Quiz & Flashcards