sandralevin

Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

till min vän!

Av sandra levin - 16 mars 2015 20:06

Vet att jag inte är perfekt, alla har vi våra brister, alla gör vi våra misstag!
Jag gjorde det största misstaget när vi började bråka & vi blev så gott som ovänner. Du vet allt om mig, du har läst min texter, du har läst mina djupaste texter. Jag har öppnat mig som en bok för dig, du kan läsa mig genom att bara titta på mig!
Jag ångrar mig så otroligt mycket över att det blev som de blev. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få det ogjort, bara jag får tillbaka dig! Jag skulle kunna offra min själ!
Att inte kunna dela mina tankar med dig längre tär på mig, att inte kunna höra av mig alls till dig gör ont inom mig. Saknar våra långa promenader som vi kunde ta bara sådär spontant! Jag hoppas att du läser detta & hör av dig någon gång framöver... <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra levin - 3 september 2018 18:19


Idag va då Theo skulle få ta bort sitt gips & sina stift han hade i armbågen. Väl på sjukhuset så frågar vi hur det kommer gå till & de säger att de ska använda sig av ett verktyg för att dra ut de. När det efter mycket om o men fått bort gipset & pl...

Av sandra levin - 28 augusti 2018 22:00

Började med läkarbesök för Theo som gick bra, hem & fixa lunch. Ut till Ulla & äta middag. Väl hemma så var det bara att börja röja & fixa lite mer i vardagsrummet. Äntligen börjar jag bli nöjd, dock är inte allt klart än men det blir nog klart till ...

Av sandra levin - 27 augusti 2018 20:51


Usch fy & blä för måndagar! Imorse var det sjukt svårt att komma upp efter en helg med fullt på. Men det var bara att gå upp & åka till jobbet. Tur i oturen att Jocke blev hemma från jobbet idag för jag & Theo missade bussen till dagis... Trots mån...

Av sandra levin - 26 augusti 2018 21:40

Ojojoj vilken dag! Stress, stress & åter stress... Upp på morgonen efter ca 5 timmars sömn, ut till svärfar & hämta släp samt en skiva. Vid 11 tiden kommer morsan & Fredrik tillbaka med Theo, hem & fylla släpet med sånt son skulle till tippen. Över ...

Av sandra levin - 25 augusti 2018 19:28

Började morgonen med frukost hos "farmor" Ulla, åkte sedan iväg för att köpa mer reglar till projektet vi har hållt på med. Kände att jag ville ha större vardagsrum nu när jag & Jocke snart blir sambos, så vi bestämde oss för att bygga loftsäng. Fi...

Ovido - Quiz & Flashcards