sandralevin

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av sandra levin - 9 mars 2010 19:58

  

Idiot är vad du är ! Vad fan har jag gjort dig ? Det är fan inte ens dig jag bråkar med, men ändå så gör du såhär mot mig ! Jag skiter i vad du kan göra är så JÄVLA sur på dig och har varit den senaste tiden att jag bara har lust att åka upp till dig och SLÅ dig ! DIN JÄVLA IDIOT !!!! :@ 


Av sandra levin - 9 mars 2010 19:09

  

Ännu en till dag på praktiken, idag va det roligare än igår. Fick fixa inför morgondagens frukost, skära exotiska frukter och lite mer små saker. Sen fick jag hjälpa till att lägga upp maten på tallriken som sedan skulle ut till gästerna. Fick sluta 15.00 idag istället för 16.00 Hade inget att göra och det fanns inget att göra så min handledare sa att jag fick sluta :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards