sandralevin

Alla inlägg under mars 2010

Av sandra levin - 29 mars 2010 22:39

Hämtade ut min KAMELOT biljett idag :D Fan vad nice asså, så då blir det kamelot med Erik 11/4 :D längtar redan :P

 

Kan inte släppa dig från mina tankar, jag försöker men det går inte, önska jag kunde få en andra chans men jag vet att jag inte kommer de. Jag ångrar allt, önska jag kunde få saker ogjort men det kan jag inte. Gråter så fort jag är ensam pga saknaden. Vet seriöst inte vad jag ska göra längre. Vill bara ge upp allt men jag kan inte...

I want to give up everything. But I know the people whose love me gonna be sad. But just now I dont care. I wanna leave everything and just fly away. Like a angel to the sky.... 

 

Av sandra levin - 22 mars 2010 19:47

Världens bästa helg ! Åkte först till Kista med Anja i lördags och shoppa, efter de så åkte jag till Erik. Vi gick till ica och handlade, gick hem och åt (kyckling med ris och curry sås), sen snackade vi lite. Tittade på Sagan om ringen och Sagan om de två tornen. Sen såg vi en annan film som va vidrig, det va en Fransk film som heter "inside" aldrig mer att jag ser den, satt och kollade bort vissa sener. Sen satt vi och snackade en jävla massa minnen. Jag somnadae nästan på golvet, tills Erik slet av mig täcket och sa att jag skulle lägga mig i soffan eller sängen och då la jag mig i soffan för den va närmast xD. Då va kl 7 på morgonen, sen flög jag upp ur soffan när kl va 12.30 Sen kom Fia så då fick jag träffa henne oxå :D

Åkte från Erik vid 17.30 för jag skulle vara i Kista 18.15, skulle på bio med "familjen" och se "farsan". Den va grymt bra !!!! :O :D

En lyckad helg helt enkelt och det är tackvare Anja och Erik !! :D

?

Av sandra levin - 17 mars 2010 19:46

Seriöst ! Jag fattar inte hur fan du orkar med dig själv :O Att du inte ger upp snart det är fan sanslöst...

Aja skit samma jag bryr mig inte längre...

 

I helgen blir det att sova hos brosan :D Fett nice juh !! :D<3

Av sandra levin - 16 mars 2010 19:44

Det tog mig hårt. Jag visste de redan från första början ! Jag vill aldrig mer se dig !!!!!!

Du kan fan dra åt helvete din IDIOT !!!

Jag vill inte veta mer av din jävla LÖGNER !!!!!

Av sandra levin - 14 mars 2010 21:29

Vaknade vid 11 typ, vid 2 tiden så gick jag ner till stallet för att rida, kom in började med maten, duschade och sen nu har jag precis blivit klar med "drömmarna" som jag har gjort, det blev 7 plåtar...

 

Längtar till helgen, på fredag ska jag jobba, lördag ska jag jobba sen ska jag till stan med Anja och shoppa. På söndag ska jag iväg med Erik och shoppa :D Full fart hela helgen ! Thats the life !!! :D

Av sandra levin - 13 mars 2010 17:43

  

Sitter hemma hos bror min och dricker kaffe, jätte äckligt för han har ingen mjölk och inget socker men men jag överlever det är kaffe iaf xD

Idag ska jag sova hos Anja, vi kommer ha skit kul som vanligt haha

Erik vill bara säga att du är mitt allt i familjen och jag älskar dig för den du är min bror <3

Av sandra levin - 13 mars 2010 01:30

 

Jag saknar allt vi hade tillsammans, alla våra minnen allt. Jag ångrara allt jag har gjort mot dig. Jag kunde prata med dig om allt, du va den som förstod mig, du va den som fick mig att må bra, du fick mig att sluta skada mig själv, du fick mig att inse meningen med livet. Då du lämnade mig så krossades mitt hjärta, har aldrig mot så dåligt som jag gjorde då. Jag lovade dig en sak då men jag kunde inte hålla det. Allt kändes bara så fel när det tig slut. Vi va gjorda för varandra... Du tårkade tårararna på min kind, du stöttade mig när det va problem med soc, du va med på mitt soc möte och sa vad du tyckte och tänkte om allt. Vi hade våra stunder då vi bråkade, men vi blev alltid sams. Nu är du som borta. Du lovade att du alltid skulle finnas för mig men det gör du inte längre. Du sa bara de för att inte såra mig mer än vad du nyss hade gjort. Varför sa du inte bara sanningen från början ? Jo för du ville inte såra mig mer... Men jag skulle mått bättre om du sa sanningen från första början, du va inte alltid ärlig mot mig, jag trodde jag kunde lita på dig till 100 men tydligen inte eftersom att du inte va 100% ärlig mot mig och det är synd. Allt skulle blivit bättre om du sa som det va istället för att bara gå runt och bära på det själv...

ONE LOVE ONE PERSON THATS THE LIFE !!!!!

Jag måste försöka komma vidare i livet och inte bara tänka på dig hela tiden. Men det är svårt för du va det bästa som hänt mig... 

Jag älskar dig fortfarande ska du veta 

Av sandra levin - 10 mars 2010 17:14

  

Kom till praktiken 07.45 idag, började med det gamla vanliga att skära grönsaker till frukosten. Hjälpte sedan Jonas med att göra rödkåls strimlor, efter de fick jag göra soppa som de skulle ha på kvällen, jordgubb och mynta sallad, sen fick jag skala ägg till gubbröran, trycka ut runda bitar från bröd, dela på körsbärstomater som Jonas skulle torka i ugnen lite senare, lägga upp på tallrikarna som skulle ut till gästerna, skära lite mer grönsaker, skära exotiska frukter som ananas, papaya, kiwi och melon och det sista jag gjorde innan jag slutade va chokladglass :D Ännu en lyckad dag :D

Ovido - Quiz & Flashcards