sandralevin

Alla inlägg den 17 september 2017

Av sandra levin - 17 september 2017 17:20

Dagen började väl inte så jätte bra men den blev bättre efter några timmar. Idag fick jag för mig att göra trolldeg, Theo satt & dega en stund själv sen började jag hjälpa till & resultatet av de kommer i ett annat inlägg. Sen var det dags för middag & då blev det tortellini med ost & skinksås! Super gott om jag får säga det själv!
Nu är det mys med popcorn framför bröderna lejonhjärta.
Ska väl ta mig en kopp kaffe & städa lite tror jag, spelar ingen roll hur mycket man städar blir ju ändå aldrig rent här hemma...

Peace!

Av sandra levin - 17 september 2017 08:47

Skulle skrivit redan igår kväll men var så sjukt trött när vi kom hem vid halv 11...
Lördagen började bra iallafall, vaknade upp & kände "idag är det en jävligt bra dag"! Som några redan vet så brukar jag ha dåliga dagar väldigt ofta, men de har blivit bättre senaste tiden & de kommer mer sällan. Men iallafall, abrah kom över sen drog vi till Willys för att handla det som behövdes för att baka bullar. Jag satte första degen sen fick Theo sätta andra degen. Mitt under bullbaket så startade jag mjölkrig med theo (som man kan se på bilden) "Bakning blir alltid roligare med mjölkrig". Fick städa köket 3 gånger men vad gör de?! Vi hade kul iallafall. Dagen började gå mot sitt slut & lördagsmyset plockades fram, men de planerna ändrades väldigt fort när Robin ringde & sa att han ville dra på bilträffen i Barkarby. Väl hemma så däckade jag & Theo väldigt fort. Men det var en helt fantastisk dag!
Undra hur söndagen blir, känner att jag inte alls har lika mycket energi idag. Men men det blir nog bättre med lite kaffe!

Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards