sandralevin

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av sandra levin - 7 juli 2013 22:30

Nu är man hemma igen, har varit hemma i några timmar :/

Ville verkligen inte åka hem, har haft skit kul med Timmy, fick tårar i ögonen när jag sa hejdå till honom...

Istället för att släppa ut tårarna framför honom så gjorde jag det på tåget... :/

Saknar honom redan, känns som om att det var hundra år sedan jag träffade honom...

Denna veckan har det liksom bara varit jag, Timmy och Theo i stort sätt, jag och Timmy har även kommit varandra närmare. :D

Åkte till lager157 i onsdag med Timmy, har hjälpt honom att packa alla sina saker, städa lgh. Sen har vi bara suttit hos pappa och druckit kaffe och tagit det lugnt, bara för att vi är bäst och vi kan det! ;)

 

Har sökt två jobb till uppe i dalarna, ett i Insjön på Insjöns hotell. Det andra var på siljans konditori i Leksand. Hoppas på att få svar från något utav de, vill verkligen upp nu!

 

Vill bo nära min älskade och underbara bror!

Tobbe sa tidigare idag att jag och Timmy är lika på ett sätt, vi är lika stängda båda två, men vi är öppna mot varandra, är stolt över att ha en bror som dig Timmy!

Skulle kunna skriva hur mycket som helst om just dig, men känner att jag inte har den tiden, men kommer säkert komma ett låååångt blogg inlägg inom en snar framtid om dig!<3

Kommer säkert gråta mig själv till sömns inatt eller så sitter jag uppe i några timmar och bara skriver ner allt på papper! 

Känner att jag behöver det, finns mycket jag vill skriva ner vad det gäller mina känslor. Men kan inte göra det här på min blogg pga att den är offentlig.

 

Ska fortsätta vara social med Tobbe och Abrah nu!

 

P.S Älskar dig Timmy!<3

 

 

Av sandra levin - 7 juli 2013 00:08

Vet inte om jag nyss gjorde mitt största misstag...

Skickade precis mitt CV till Burger King i Borlänge, får jag jobbet hyr vi ut lgh i bro i andra hand och tar vårat flyttlass och flyttar upp.

Jag hoppas verkligen på att jag får jobbet, kommer börja om på nytt isånafall. 

Kommer bli så skönt, kommer kunna umgås med bror hur mycket jag vill, Theodore får chansen att växa upp och få bra kontakt med sin morfar, morbröder, farmor, farbröder, faster och kusiner.

Okej, är sjukt nervös, men något som jag lärt mig sen tidig ålder. Man ska aldrig hoppas på för mycket...

 

 

Är sjukt ledsen över att behöva åka hem imorgon, vet även en till som är det...

Du är min andra halva, dör du dör jag! 

Love u! <3

Ovido - Quiz & Flashcards