sandralevin

Alla inlägg under september 2011

Av sandra levin - 30 september 2011 06:26

Snart bär det av ner till Ystad, inte många timmar kvar nu! Jag är fett taggad inför mårgon dagen då jag ska spela damsingel och mixdubbel med Lito!   Om vi har internet därnere så kanske jag kan få låna Oskars data om jag smörar lite för honom  Ska försöka blogga så mycket som möjligt isf! Nej nu ska jag ta och göra mig i ordnig för att åka till Bro! See Ya!










Av sandra levin - 28 september 2011 12:27

Sitter i skolan och väntar på att Anja ska sluta så man kan ta sitt pick och pack för att åka till huvudskolan och ha skolfotografering. Igår var Anja hemma hos mig, vi färgade håret på varandra åt god mat och sen åkte hon hem.

Idag fyller pappa år oxå! Grattis på 50 årsdagen pappa!   

Nu är det bara två dagar kvar tills jag åker ner till Ystad med Oskar, Lito och Eva! Undra hur det kommer att bli med att bo i samma stuga på Oskar och Lito, med tanke på att de två är 4 ggr värre än vad jag och Anja är tillsammans!   

Men men, det blir säkert bra ändå   


Finns två personer som jag känner att jag skulle behöva just nu, men ingen av de finns så pass nära mig så att jag kan prata med de. Finns så mycket inom mig som jag skulle behöva få ut, vill inte bära på det själv. Önskar att ni båda två kunde komma tillbaka hit ner.

Jag älskar er Robin bogström och Fredrik Leiniäinen  

Ni kommer föralltid att finnas inom mig!


Ovido - Quiz & Flashcards