sandralevin

Alla inlägg den 29 november 2017

Av sandra levin - 29 november 2017 00:07

Ibland blir inte allt som man alltid har tänkt sig.
Om jag går tillbaka & tänker på året som varit så har det varit väldigt upp & ner. Hade allt gått som det skulle så hade jag idag varit mamma till två barn. Men så blev det inte. Ibland känner jag att det är en stor förlust, men samtidigt så känner jag att det som hände, hände av en anledning. Hur hade det sett ut idag tex, hade jag stått där själv med 2 barn? Det är ingen som vet & det kommer jag aldrig få veta heller. Samtidigt som jag under detta år har varit med om väldigt mycket negativa saker så har jag även varit med om väldigt mycket positiva saker. Har fortfarande kvar mina underbara vänner, har jätte bra kontakt med kusin (som vi alltid haft), har världens bästa coach inom darten som dessutom stöttar mig utanför darten oxå? har fått ta lagledar rollen för damerna, fått nya vänner, barnledig varannan helg. Träffat en underbar kille som går fantastiskt bra ihop med Theo oxå.
Finns så otroligt mycket mer jag skulle kunna skriva, men samtidigt så vill jag inte skriva för mycket. Jag känner ändå att detta har varit ett av de bättre åren, trots motgångarna som jag varit med om. Man brukar ju säga "efter regn kommer solsken".

Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards